piątek, 19 lipca 2013

2 przesyłki

Hejka
Dzisiaj u mnie 2 przesyłki, pierwsza od firmy fast, w której znajdował się długopis.
Skromnie ale zawsze coś. Po gadżety należy pisać na adres: info@fast.pl



Kolejna przesyłka była od Radia Gdańsk.
W środku znajdowały się: pakiet naklejek, 2 przypinki, zapach do samochodu, balon, smycz, długopis i opaska odblaskowa.
Aby dostać te gadżety należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie
KLIK


Wysłałam dość sporo email'i, więc miejmy nadzieję, że po weekendzie coś przyjdzie równie fajnego :-)
A jak tam u was?

11 komentarzy:

  1. fajne gadżety ;)
    u mnie wczoraj 2 przesyłki, a dziś 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję gadżetów ;)

    Zapraszam: www.magia-testowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne gadżety :) ja również czekam na gadżety od Radia Gdańsk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gadżety :) Gratuluję takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z radio dostałem to samo dokładnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gadżety ;)
    Ja dzisiaj dostałam przesyłkę od SampleCity.
    Fajny blog, dodaje do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne gadżety ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję, obserwuję i zapraszam do mnie :) obserwuję :)
    Męskim okiem blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, ze zapytam ale nie znalazlam wyjasnienia nigdzie motywu.. Po co prosic o balon, smycz i zapach do samochodu? W jakim celu gromadzisz te gadzety?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, ze zapytam ale nie znalazlam wyjasnienia nigdzie motywu.. Po co prosic o balon, smycz i zapach do samochodu? W jakim celu gromadzisz te gadzety?

    OdpowiedzUsuń